Friday 24 June 2011

Sah! Itu Anwar Ibrahim!


Apalagi muslihat Anwar Ibrahim selepas ini? Percayalah Anwar dan sekutunya akan menuduh pakar-pakar anlisis muka dari Amerika Syarikat bersubahat dengan BN! Manusia Anugerah Tuhan ini bapa kepada segala putarbelit ..malah boleh tipu seluruh dunia beliau akan jadi Perdana Menteri pada 16 September 2008!

Pakar analisis muka dari Amerika Syarikat mengesahkan Anwar Ibrahim pelakon utama filem lucah yang ditayang oleh trio Dato T!.Berita ini pastinya mengembirakan penerbit-penerbit serta pengarah filem lucah dunia! Maklum la pelakon merupakan tokoh politik popular di Malaysia!. Mungkin juga ada pelakon-pelakon wanita sudah menghubungi Anwar Ibrahim untuk digandingkan bersama mereka!.

Sekarang Anwar Ibrahim boleh dikatakan setaraf Bill Clinton, bekas Presiden Amerika Syarikat yang berskandal dengan pembantunya..atau setaraf bekas Gabenor California, Arnold Schwazenegger..atau Silvio Berlusconi, Perdana Menteri Itali!. Paling lekeh pun Anwar Ibrahim setaraf Senator Amerika , Weiner yang menghantar gambar lucah kepada seorang wanita..atau paling layak dikategori sama dengan Ariel Peterpan..err Peterporn..penyanyi Indonesia!.

Kekanda Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang (bukan malam, sebab dilahir siang hari) dan pencacai utama PKR, Nik Aziz akan keluarkan fatwa fatwi dan falsampah mereka!. Tak tahu apa reaksi loyar utama, Kapal Singh..sebab Anwar bela dia..bayar gaji dia..pasti akan pejuangkan habis-habisan..hingga duit Anwar habis! Mereka tak kisah apa pun kata pakar-pakar dari Amerika sebab PAStinya segala dosa-dosa AnuWar sudah diampunkan melalui sembahyang dan doa Nek Ajis!.

Adakah AnuWar akan meletak jawatan? Tidak sama sekali! Kalau AnuWar pemimpin yang boleh diteladani, PKR tidak akan wujud! Perhimpunan haram tidak akan berlaku! Pemimpin yang rakus untuk merampas kuasa ini tidak akan berundur selagi hayat dikandung badan sehingga cita-citanya untuk jadi Perdana Menteri tidak tercapai!

2 comments:

  1. Fitnah saya pasti 100% itu bukan Anwar..buktinya belalai Anwar pendek tapi dalam video tu belalainya aduh panjangnya kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. anon: 21:31
    kah kah kah kah..mana tau belalai anuwar tu pendek?

    ReplyDelete