Friday 22 July 2011

TEMBERANG MAT SABU TERBURAI!


Terbukti Mat Sabu menipu rakyat!. Kecederaanpergelangan kaki Mat Sabu bukan kerana dilanggar kereta polis..sebaliknya jelas..Mat Sabu cuba melanggar kereta polis dan terbabas!. Dahlah muka buruk..perangai lagi buruk!.

Penyayangan video semasa perhimpunan haram oleh polis membuktikan polis tidak bertindak ganas seperti yang didakwa pembangkang!. Keganasanberpunca daripada gerombolan pembangkang sendiri!. Tian Chua contohnya..tidak menghiraukan amaran polis untuk bersurai..sebaliknya berlari ke arah pihak polis yang berada 30 meter dari kumpulan Tian Chua.

Rakaman video juga menunjukkan Ambiga, Anwar Ibrahim dan Nurul Izzah tidak dikasari oleh polis..sebaliknya..mereka dilayan dengan baik sekali!. Malah gerombolan pembangkang yang ditahan disediakan kerusi untuk duduk!. Itu pun pembangkang kata polis melayan mereka dengan buruk?
Kalau lah Ambiga, Mat Sabu, Anwar Ibrahim dan gerombolan mereka berhadapan dengan polis Yahudi..di Israel..berkemungkinan besar Anwar dan konconya akan mengalami kecederaan yang lebih teruk lagi!.

Adakah polis Malaysia bertindak macam dalam video di bawah ini?



Semua yang dilakukan oleh BERSIH dan pembangkang hanya satu lakonan untuk menutup kesalahan mereka sendiri!.

No comments:

Post a Comment