Thursday 14 July 2011

Anwar Ibrahim Semakin Mabuk?


Anwar Ibrahim tersengeh-sengeh di atas katil hospital..sebab berjaya sekali lagi menipu rakyat!. Kali ini Anwar Ibrahim tidak keseorangan..kerana Mat Sabu pun dah pandai berlakon..untuk menipu rakyat!.

Pembangkang menggangap perhimpunan mereka berjaya..dan Hadi Awang penuh yakin rakyat akan terus bangkit menentang kerajaan BN!. Hadi Awang mabuk dan jelas delusion sebab..tidak ramai yang datang untuk berdemonstrasi bersama mereka!. Anwar Ibrahim juga delusion sebab kaitkan peristiwa Mesir dan Tunisia!.

Segala-galanya adalah satu permainan untuk pembangkang!. Pembangkang mainkan sentimen perkauman..tetapi menuduh BN yang melakukannya!. Pembangkang cetus isu agama..dan menyalahkan kerajaan BN pula!. Pembangkang api-apikan rakyat..tapi tuduh polis yang zalim!. Tiada yang betul untuk pembangkang walaupun sebahagian besar dari pembangkang menikmati segala kemudahan yang disediakan oleh kerajaan BN!.

Pembangkang mabuk kuasa..pembangkang mabuk untuk berkuasa!. Anwar Ibrahim dan konco-konconya terlalu taksub untuk berkuasa..hingga sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama!. Kalau Anwar Ibrahim nak sangat berkuasa..ambil alih kepimpinan negeri Pulau Pinang sebab itu negeri dia bukan negeri Lim Guan Eng!. Kenapa Anwar tidak beri kepimpinan Pulau Pinang kepada kaum majoriti..iaitu kaum Melayu!.

Kalau di Sarawak Anwar Ibrahim hasut kaum Dayak untuk rampas kuasa atas alasan kaum Dayak majoriti..kenapa pula Anwar Ibrahim biarkan orang luar menjadi ‘raja’ di negeri sendiri tetapi di negeri orang lain..lain pula cakap Anwar Ibrahim!. Sebaiknya Anwar Ibrahim perbetul dulu negeri sendiri sebelum cuba mengajar kepimpinan BN Sarawak bagaimana nak mentadbir!. Disebabkan terlalu pandai mentadbir lah ..semasa beliau menjadi TPM..negara hampir-hampir muflis!

1 comment:

  1. Benar kata mu tuan punya blog, si Nuar ni muka tembok memang pemabok, pembohong, peliwat, pengkhianat, pendusta nombor ONE. Dia cakap bersih ada 300 ribu rakyat keluar, tapi yang keluar tak sampai 5 ribu orang, kebanyakan rakyat pakatan rakyat dan NGO2 yang pro pembangkang dan sedikit rakyat asing bangla, vietnam , thailand, india, africa, indonesia dan macam2 jenis lagi bangsa asing TETAPI BUKAN RAKYAT MALAYSIA YANG TULEN yang saya lihat berarak di Kuala Lumpur tempoh hari dulu. Anuar kata dia sakit kan, moga2 cepatlah dia mampooos supaya malaysiaku ini boleh aman dan sentosa tanpa Anuwar.

    ReplyDelete